18.02.2012

Aștept....


Cu aripi de înger
Și fulgi de zapadă,
Te-aștept în ungher
Privind în ogradă.

Iar buzele-mi roșii
De doru-ți arzând,
Îngân-o colindă...
Zâmbesc așteptand.

Inima îmi bate
De parcă ar dansa,
În sclipiri minunate
S-ascunde dânsa.
                
Afară... doar fulgi
Doar clopote bat;
Si-n zilele lungi
Doar doruri străbat.

Pe culmi de argint
S-opresc de răsuflă,
Acum mână-n vale
Ceață... nălucă...

În ochiul meu stâng
Văd margăritare,
Le simt cum se strâng
Și cad rugătoare.

Natura înghețată...
Flori îmi dăruiește,
De vise îmbătată
Mereu mă găsește.

Cu-un deget fereastra
Încet o ating,
Și stric minunata
Comoară de-argint.

Nimic nu zăresc
Prin ochiul de sticlă,
Târziu amuțesc...
Și-acum îmi e frică.

Căci noaptea coboară
Cu pas liniștit...
Și-n negrul năvală
Toate-au adormit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu